Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Спиров, К. М., Илкнур Хасан Нури Хамза. Заглавие: ВИДОВЕ ОЦЕНЯВАЩИ КОМПОНЕНТИ, ИЗПОЛЗВАНИ ПРИ ЕЛЕКТРОННО OБУЧЕНИЕ Ключови думи: е-обучение, таксономия на Блум, системи за дистанционно обуч Абстракт: Електронното обучение (е-Learning) е един от най- прогресивните и съвременни методи за обучение. Електронното обучение дава въз-можност за сравнение с традиционното обуче-ние, особено дисциплини свързани с компю-търна техника.
Бързото развитие на компютърните техно-логии и интернет дава голяма възможност за развитие на човечеството. Множество фирми занимаващи с дистанционно обучение, могат а дават решения и в областта на електронното обучение. Библиография Издание
Издателските права се държат от ТУ-София Пълен текст на публикацията | Autors: Spirov, K. M., Ilknur Hasan Nuri Hamza. Title: TYPES OF ASSESSMENT COMPONENTS USED IN ELECTRONIC TRAINING Keywords: e- learning, distance learning systems, learning management, assessment in a e- learning, SCORM, the criteria of Bloom, evaluating components, tests Abstract: Оne of the most progressive modern training methods and evaluation of students is work on a web environment, known as (e-learning). Training electron gives a number of advantages compared to traditional live, particularly when used in subjects related to computer technology. References Issue
Copyright ТУ-София Full text of the publication |
Вид: пленарен доклад в международен форум