Оригинал (Original)
Автори: Малчев, Г. С.
Заглавие: Приложение на MS Power Point, MS Word и MS Paint при изучаване на електромагнитните явления в 9. клас
Ключови думи: информационни технологии, електромагнитни явления

Абстракт: Статията представя някои примерни приложения на познатите на учениците информационни технологии при изучаване на електромагнитните явления по физика и астрономия в 9. клас, задължителна подготовка. Разглежда се разделът „Електромагнитно взаимодействие”, тъй като тези явления са включени в него, съгласно учебната програма. Уточнява се, че представените познавателни физични задачи се изпълняват с помощта на усвоени информационни технологии. Това включва създаване на презентация, редактиране на текст и изобразяване на компютърна графика. Изводът от статията е, че информационните технологии развиват някои познавателни умения у учениците, повишават мотивацията им и правят техните знания по физика и астрономия по-трайни.

Библиография

    Издание

    Научни трудове на Русенски университет и Съюза на учените, том 53, брой 6.1, стр. стр. 11-16, 2014, България, Русе, Издателски център на Русенски университет, ISSN 1311-3321

    Пълен текст на публикацията

    Autors: Malchev, G. S.
    Title: Application of MS Power Point, MS Word and MS Paint at studying of the electromagnetic phenomena in 9 th class
    Keywords: informational technologies, electromagnetic phenomena

    Abstract: The paper presents some example applications of already known to the students informational technologies at studying of the electromagnetic phenomena in 9 th class, compulsory education. The unit “Electromagnetic interaction” is considered, because these phenomena are included in it according to the curriculum. Some cognitive tasks are depicted by presentation, text edit and computer graphic. The conclusion is informational technologies develop some cognitive skills of the students, raise their motivation and make knowledge in physics and astronomy more permanent.

    References

      Issue

      Scientific works of Ruse University, vol. 53, issue 6.1, pp. 11-16, 2014, Bulgaria, Ruse, Rousseau University Publishing Center, ISSN 1311-3321

      Full text of the publication

      Вид: публикация в национален форум