Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Илиева, С. Д., Озанян, К. Л. Заглавие: РЕКЛАМНИЯТ КАЛЕНДАР - ИНСТРУМЕНТ ЗА ОТБЕЛЯЗВАНЕ НА ВРЕМЕТО, ПАЗИТЕЛ НА ТРАДИЦИЯТА ИЛИ КЛЮЧ КЪМ ТЪЛКУВАНЕТО, АНАЛИЗИРАНЕТО И ЗАПОМНЯНЕТО НА ИСТОРИЯТА НА БРАНДА. Ключови думи: рекламен календар, графична идентичност, бранд, реклама Абстракт: Календарът е един от ключовите маркетингови инструменти, когато става дума за реклама. Той винаги е в тясна взаимовръзка с визията на фирмата за дадения период и цялостната рекламна стратегия. Той може да даде лайтмотива за представяне на бранда във всичките му форми за определен рекламен период. Може да бъде база за изграждане на цялостната графична идентичност, акцентирайки винаги върху логото като подпис и гаранция за качество и лоялност.
В доклада се разглежда рекламният календар като мощен брандинг инструмент и разказвач на истории. Разгледани са някои от най-известните и ценени артистични календари в целия свят. Календари, които не само отбелязват изтичащото време, а оставят следа в художествената история на рекламните календари. Такива каквито са били и продължават да се издават, те са от решаващо значение за анализирането и запомнянето на историята на марката.
Разгледан е рекламният календар във всичките му аспекти не е само като ексклузивен подарък или инструмент за отбеляз Библиография Издание
Пълен текст на публикацията | Autors: Ilieva, S. D., Oanian, K. L. Title: THE ADVERTISING CALENDAR - A TIME MARKING TOOL, A KEEPING TRADITION OR A KEY TO INTERPRETING, ANALYZING AND REMEMBERING THE HISTORY OF THE BRAND. Keywords: advertising calendar, graphic identity, brand, advertising, exclusive gift, leitmotif, traditions Abstract: The calendar is one of the key marketing tools when it comes to advertising. It is always closely related to the vision of the company for the given period and the overall advertising strategy. It can provide the leitmotif for presenting the brand in all its forms for a certain advertising period. It can be the basis for building the overall graphic identity, always emphasizing the logo as a signature and guarantee of quality and loyalty. The report examines the advertising calendar as a powerful branding tool and storyteller. Some of the most famous and respected artistic calendars around the world are explored. Calendars that not only mark the passing of time, but leave a mark in the artistic history of advertising calendars. As they were and continue to be issued, they are crucial to analyzing and remembering the history of the brand. Considered the advertising calendar in all its aspects is not only as an exclusive gift or a tool for marking time, but as a key to the interpretatio References Issue
Full text of the publication |
Вид: пленарен доклад в национален форум, публикация в реферирано издание