Автори: Даулова, И. А. Заглавие: Реализация на дизайнерски продукт с възможностите на дигиталното рисуване Ключови думи: традиционно рисуване, растерна графика, софтуер, Adobe Photo
Абстракт: Докладът представя материализирането на дизайнерската идея, започвайки пътя си от листа хартия, до дигиталния образ на екрана. Изложен е индивидуалният подход при преминаването от традиционна творческа медия към компютърната графика. Процесът проследява стъпките от създаването на скица, през софтуерната ѝ обработка до завършено растерно изображение. С помощта на средствата и похватите в дигиталното рисуване бива реализиран авторски продукт, част от дизайн концепция на персонажи, обект на дисертационно изследване.
Библиография - Георгиева, Иваничка, 1993, Българска народна митология, София, Наука и изкуство
- Баева (отг. ред.), Георгиева, Ганева-Райчева, Добрева, Вуков, Петкова, 2016, Змей. Змеица. Ламя и хала., София, Изток – Запад
- 3DTotal Publishing, 2017, Mythical Beasts: An Artist's Field Guide to Designing Fantasy Creature, Worcester, UK, 3DTotal Publishing
- Bowater C., Stenning, D., 2015, Beginner's Guide to Digital Painting in Photoshop: Characters, Worcester, UK, 3DTotal Publishing
- Blaise, Aaron, 2019, The Art of Aaron Blaise, <https://creatureartteacher.com/>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
Издание
| XVI МЕЖДУНАРОДЕН НАУЧЕН КОНГРЕС ЛЯТНА СЕСИЯ "МАШИНИ. ТЕХНОЛОГИИ. МАТЕРИАЛИ 2019", том 3, стр. стр. 322-325, 2019, България, Варна, Научно-технически съюз по машионостроене, ISBN ISSN 2535-0021 (Print) ISSN 2535-003X (Online) |
| Autors: Daulova, I. A. Title: REALIZATION OF A DESIGN PRODUCT WITH THE POSSIBILITIES OF DIGITAL PAINTING Keywords: TRADITIONAL DRAWING, RASTER GRAPHICS, SOFTWARE, ADOBE PHOTOSHOP, METHODOLOGY, DIGITAL DRAWING, DESIGN PRODUCTAbstract: The report presents the materialization of the design idea, starting from a sheet of paper to the digital screen image. The individual approach to moving from traditional creative media to computer graphics is exposed. The process tracks the steps of creating a sketch, through its software processing to a completed raster image. An author's product, which is part of the design concept of characters, subject of dissertation research, is realized using the tools and techniques in digital painting. References - Георгиева, Иваничка, 1993, Българска народна митология, София, Наука и изкуство
- Баева (отг. ред.), Георгиева, Ганева-Райчева, Добрева, Вуков, Петкова, 2016, Змей. Змеица. Ламя и хала., София, Изток – Запад
- 3DTotal Publishing, 2017, Mythical Beasts: An Artist's Field Guide to Designing Fantasy Creature, Worcester, UK, 3DTotal Publishing
- Bowater C., Stenning, D., 2015, Beginner's Guide to Digital Painting in Photoshop: Characters, Worcester, UK, 3DTotal Publishing
- Blaise, Aaron, 2019, The Art of Aaron Blaise, <https://creatureartteacher.com/>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
Issue
| XVI INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONGRESS „MACHINES TECHNOLOGIES MATERIALS 2019“ SUMMER SESSION, vol. 3, pp. 322-325, 2019, Bulgaria, Varna, SCIENTIFIC TECHNICAL UNION OF MECHANICAL ENGINEERING, ISBN ISSN 2535-0021 (Print) ISSN 2535-003X (Online) |
|