Оригинал (Original)
Автори: Даулова, И. А.
Заглавие: Реализация на дизайнерски продукт с възможностите на дигиталното рисуване
Ключови думи: традиционно рисуване, растерна графика, софтуер, Adobe Photo

Абстракт: Докладът представя материализирането на дизайнерската идея, започвайки пътя си от листа хартия, до дигиталния образ на екрана. Изложен е индивидуалният подход при преминаването от традиционна творческа медия към компютърната графика. Процесът проследява стъпките от създаването на скица, през софтуерната ѝ обработка до завършено растерно изображение. С помощта на средствата и похватите в дигиталното рисуване бива реализиран авторски продукт, част от дизайн концепция на персонажи, обект на дисертационно изследване.

Библиография

  1. Георгиева, Иваничка, 1993, Българска народна митология, София, Наука и изкуство
  2. Баева (отг. ред.), Георгиева, Ганева-Райчева, Добрева, Вуков, Петкова, 2016, Змей. Змеица. Ламя и хала., София, Изток – Запад
  3. 3DTotal Publishing, 2017, Mythical Beasts: An Artist's Field Guide to Designing Fantasy Creature, Worcester, UK, 3DTotal Publishing
  4. Bowater C., Stenning, D., 2015, Beginner's Guide to Digital Painting in Photoshop: Characters, Worcester, UK, 3DTotal Publishing
  5. Blaise, Aaron, 2019, The Art of Aaron Blaise, <https://creatureartteacher.com/>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022

Издание

XVI МЕЖДУНАРОДЕН НАУЧЕН КОНГРЕС ЛЯТНА СЕСИЯ "МАШИНИ. ТЕХНОЛОГИИ. МАТЕРИАЛИ 2019", том 3, стр. стр. 322-325, 2019, България, Варна, Научно-технически съюз по машионостроене, ISBN ISSN 2535-0021 (Print) ISSN 2535-003X (Online)

Пълен текст на публикацията

Autors: Daulova, I. A.
Title: REALIZATION OF A DESIGN PRODUCT WITH THE POSSIBILITIES OF DIGITAL PAINTING
Keywords: TRADITIONAL DRAWING, RASTER GRAPHICS, SOFTWARE, ADOBE PHOTOSHOP, METHODOLOGY, DIGITAL DRAWING, DESIGN PRODUCT

Abstract: The report presents the materialization of the design idea, starting from a sheet of paper to the digital screen image. The individual approach to moving from traditional creative media to computer graphics is exposed. The process tracks the steps of creating a sketch, through its software processing to a completed raster image. An author's product, which is part of the design concept of characters, subject of dissertation research, is realized using the tools and techniques in digital painting.

References

  1. Георгиева, Иваничка, 1993, Българска народна митология, София, Наука и изкуство
  2. Баева (отг. ред.), Георгиева, Ганева-Райчева, Добрева, Вуков, Петкова, 2016, Змей. Змеица. Ламя и хала., София, Изток – Запад
  3. 3DTotal Publishing, 2017, Mythical Beasts: An Artist's Field Guide to Designing Fantasy Creature, Worcester, UK, 3DTotal Publishing
  4. Bowater C., Stenning, D., 2015, Beginner's Guide to Digital Painting in Photoshop: Characters, Worcester, UK, 3DTotal Publishing
  5. Blaise, Aaron, 2019, The Art of Aaron Blaise, <https://creatureartteacher.com/>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022

Issue

XVI INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONGRESS „MACHINES TECHNOLOGIES MATERIALS 2019“ SUMMER SESSION, vol. 3, pp. 322-325, 2019, Bulgaria, Varna, SCIENTIFIC TECHNICAL UNION OF MECHANICAL ENGINEERING, ISBN ISSN 2535-0021 (Print) ISSN 2535-003X (Online)

Full text of the publication

Вид: публикация в международен форум