Оригинал (Original)
Автори: Даулова, И. А.
Заглавие: Дизайнерски творчески реализации на художествения образ
Ключови думи: компютърна игра, дизайн, концепция, сценарии, образи, Adobe

Абстракт: Научната студия представя дизайн концепция на авторска компютърна игра. Последователно са изложени стъпките по създаване на сценарии, игров механизъм, визуална и функционална характеристика на героите. Целта на проекта е завръщане към двуизмерното изображение при съвременните компютърни игри, което да отделя ясно границата между реалността и виртуалното пространство.

Библиография

  1. Евтимова, Мария, 2013, Изобразителни методи и техники, учебник, София, Технически университет София
  2. Ценьов, Вит, 2007, Психология на рекламата, Рекламата, НЛП и 25-ият кадър, София, Изток- Запад
  3. Blizzard Entertainment, 2010, The Art of World of Warcraft : Cataclysm, Irvine, California, ‎ Blizzard Entertainment
  4. Blizzard Entertainment, 2014, The Art of World of Warcraft: Warlords of Draenor Expansion, Irvine, California, Blizzard Entertainment
  5. Blizzard Entertainment, 2015, The Art of World of Warcraft: Legion, Irvine, California, Blizzard Entertainment
  6. Wikipedia, 2018, Ролева игра, <https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0_%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B0#.D0.92_.D0.B5.D0.BB.D0.B5.D0.BA.D1.82.D1.80.D0.BE.D0.BD.D0.BD.D0.B0.D1.82.D0.B0_.D0.BC.D0.B5.D0.B4.D0.B8.D1.8F>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
  7. Wikipedia, 2019, Компютърна игра, <https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D1%8A%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B0#.D0.A0.D0.BE.D0.BB.D0.B5.D0.B2.D0.B8_.D0.B8.D0.B3.D1.80.D0.B8>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
  8. Anhut, Anjin, 2014, How to not suck at game design, 11.09.2014, <http://howtonotsuckatgamedesign.com/2014/11/color-theory-game-design-1-fundamentals/>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
  9. Tulleken, Herman, 2015, Game Developer, 29.07.2015, <https://www.gamedeveloper.com/design/color-in-games-an-in-depth-look-at-one-of-game-design-s-most-useful-tools>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
  10. Илиева, Силвина, 2015, Графичен дизайн – съвременното изкуство за визуална комуникация, учебно пособие, Пловдив, КСИ ЕООД

Издание

Естетически достижения от изложбената дейност в Технически университет - София 2009_2019, том 1, стр. стр. 119 – 137, 2019, България, София, Технически университет - София, ISSN 2682-9797

Пълен текст на публикацията

Autors: Daulova, I. A.
Title: Creative design realizations of the artistic image
Keywords: computer game, design, concept, scenarios, images, Adobe Photoshop

Abstract: The study introduces a design concept to the author's computer game. Described are the steps to create scenarios, gameplay, visual and functional characters of the game heroes. The aim of the project is to return to the two-dimensional image in modern computer games, which clearly distinguishes the boundary between reality and virtual space.

References

  1. Евтимова, Мария, 2013, Изобразителни методи и техники, учебник, София, Технически университет София
  2. Ценьов, Вит, 2007, Психология на рекламата, Рекламата, НЛП и 25-ият кадър, София, Изток- Запад
  3. Blizzard Entertainment, 2010, The Art of World of Warcraft : Cataclysm, Irvine, California, ‎ Blizzard Entertainment
  4. Blizzard Entertainment, 2014, The Art of World of Warcraft: Warlords of Draenor Expansion, Irvine, California, Blizzard Entertainment
  5. Blizzard Entertainment, 2015, The Art of World of Warcraft: Legion, Irvine, California, Blizzard Entertainment
  6. Wikipedia, 2018, Ролева игра, <https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0_%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B0#.D0.92_.D0.B5.D0.BB.D0.B5.D0.BA.D1.82.D1.80.D0.BE.D0.BD.D0.BD.D0.B0.D1.82.D0.B0_.D0.BC.D0.B5.D0.B4.D0.B8.D1.8F>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
  7. Wikipedia, 2019, Компютърна игра, <https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D1%8A%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B0#.D0.A0.D0.BE.D0.BB.D0.B5.D0.B2.D0.B8_.D0.B8.D0.B3.D1.80.D0.B8>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
  8. Anhut, Anjin, 2014, How to not suck at game design, 11.09.2014, <http://howtonotsuckatgamedesign.com/2014/11/color-theory-game-design-1-fundamentals/>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
  9. Tulleken, Herman, 2015, Game Developer, 29.07.2015, <https://www.gamedeveloper.com/design/color-in-games-an-in-depth-look-at-one-of-game-design-s-most-useful-tools>, Дата на последен преглед (Last accessed on): 19.05.2022
  10. Илиева, Силвина, 2015, Графичен дизайн – съвременното изкуство за визуална комуникация, учебно пособие, Пловдив, КСИ ЕООД

Issue

Aesthetic achievements from the exhibition activity at the Technical University - Sofia 2009_2019, vol. 1, pp. 119 – 137, 2019, Bulgaria, Sofia, The Technical University of Sofia Publishing House, ISSN 2682-9797

Full text of the publication

Вид: публикация в национален форум, публикация в реферирано издание