Оригинал (Original)
Автори: Пеев, И. И.
Заглавие: ВИЗИЯ ЗА ЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ В ЕЛЕКТРОННА СРЕДА. ДИЗАЙН НА ДИГИТАЛНО ОБУЧЕНИЕ ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ЗА ЧУЖДЕНЦИ
Ключови думи: чуждоезиково обучение, електронно дистанционно обучение, диз

Абстракт: Студията разглежда спецификите на обучението в дигитална среда, като се позовава на примери от практиката от проведено електронно дистанционно обучение по български език за чужденци. Изяснени са терминологично видовете дистанционно електронно обучение, друга тема е дизайнът на обучението по чужд език, разгледана и през оптиката на дизайна на преподаването в дигитална среда. Теоретичните постановки и тези са илюстрирани с примери, подкрепени с визуални материали, от педагогическата ни практика от преподаването на български език като чужд. Приложени са статистически данни, свързани с използването на информационните и комуникационните технологии и анкетни проучвания сред преподаватели по чужд език. Предложените данни и направените изводи могат да послужат за бъдещи разработки по все по-актуалната тематика на обучението в електронна среда и дигитализацията на съвременното образование.

Библиография

    Издание

    Естетически достижения от изложбената дейност в Техническия университет – София, 2019_2020., том 1, брой 2, стр. стр. 126-152, 2020, България, София, ТУ - София, ISSN 2682-9797
    Autors: Peev, I. I.
    Title: Vision for foreign language learning in an electronic environment. Design of digital training in Bulgarian language for foreigners
    Keywords: foreign language training, e-distance learning, design of teaching in a digital environment

    Abstract: The study examines the specifics of learning in a digital environment, referring to examples from the practice of e-distance learning in Bulgarian for foreigners. Terminologically, the types of distance e-learning are clarified, another topic is the design of foreign language learning, considered through the optics of the design of teaching in a digital environment. The theoretical productions and these are illustrated with examples, supported by visual materials, from our pedagogical practice of teaching Bulgarian as a foreign language.

    References

      Issue

      Aesthetic achievements from the exhibition activity at the Technical University - Sofia, 2019_2020, vol. 1, issue 2, pp. 126-152, 2020, Bulgaria, Sofia, TU - Sofia, ISSN 2682-9797

      Вид: монография/части от монография