Оригинал (Original)
Автори: Пеев, И. И.
Заглавие: ЕЛЕКТРОННО ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ ПО ЧУЖД ЕЗИК В ЕКСТРЕНА СИТУАЦИЯ – ПРОБЛЕМ ЗА РАЗРЕШАВАНЕ ИЛИ РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМИ
Ключови думи: електронно дистанционно обучение, форми на отдалечено онлайн

Абстракт: Статията разглежда спецификите на електронното дистанционно обучение по чужд език и по-конкретно се позовава върху опит от практиката при отдалечена форма на електронно обучение по български език за чужденци. Настоящият текст се опира върху предишни разработки върху темата, които са преосмислени в ситуацията на екстрено преминаване от присъствена форма на обучение в онлайн отдалечено учене с чуждестранни студенти по български език. Проследено е развитието на електронните форми на обучение във виртуална среда, уточнени са основни определения и терминологични номинации на дистанционното и електронното обучение. Един от изводите, до който се достига, е, че всъщност с дигитализацията на професионалното и личното битие на съвременния човек, и в частност на преподавателя, са положени основите за бързото преминаване към дигитални онлайн форми на преподаване и обучение.

Библиография

    Издание

    Българско списание за инженерно проектиране, том 1, брой 41, стр. стр. 65-73, 2020, България, София, ТУ - София, ISSN 1313-7530
    Autors: Peev, I. I.
    Title: FOREIGN LANGUAGE DISTANCE E-LEARNING UNDER EXTREME CONDITIONS – A PROBLEM TO BE SOLVED OR PROBLEM SOLVING
    Keywords: distance e-learning, forms of online distance teaching online, foreign language training, Bulgarian for foreigners

    Abstract: The article deals with the specifics of distance e-learning a foreign language and specifically refers to the practical experience in foreign student distance form of e-learning the Bulgarian language. This text builds on previous elaborations on the subject, which have been reconsidered in the context of urgent transition from classroom learning to online distance teaching for foreign students in Bulgarian. The development of electronic forms of training in a virtual environment has been traced and the main definitions and terminological nominations of distance e-learning have been defined. One of the conclusions to be drawn is that, with the digitalisation of the professional and personal life of contemporary man, and in particular that of the teacher, the foundations for the rapid transition to digital forms of teaching and learning have been laid

    References

      Issue

      Bulgarian Journal for Engineering Design, vol. 1, issue 41, pp. 65-73, 2020, Bulgaria, Sofia, TU - Sofia, ISSN 1313-7530

      Вид: статия в списание