Оригинал (Original)
Автори: Пеев, И. И.
Заглавие: ДИГИТАЛИЗАЦИЯ НА ЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ. За илюстративния компонент и съвременната визуална култура на обучаемите
Ключови думи: обучение в електронна среда, методика на чуждоезиковото обуч

Абстракт: Монографията е посветена на изключително актуален и нов за чуждоезиковото обучение на студентите проблем, недостатъчно проучен и представен в публикациите на авторите, които го изследват. Темите, интерпретирани в монографичното изследване, а именно - електронно дистанционно обучение, визуален компонент в чуждоезиковото обучение и използване на визуални асоциации при обучението по български език за чужденци, го превръщат в навременно и изключително полезно за обучението проучване. В книгата са обосновани оригинални авторски тези на основата на представените резултати от експерименти, проведени като част от научноизследователски проекти. Поставен е акцент върху преосмислянето на методическите подходи и техники на преподаване в дигитална среда, върху усвояването на иновативни софтуерни продукти и използването на технически средства. В това се изразява приносният характер на застъпените в монографичното изследване идеи на автора.

Библиография

    Издание

    Първо. Българско, том 1, стр. стр. 198, 2021, България, София, ТУ - София, ISBN 978-619-167-458-9
    Autors: Peev, I. I.
    Title: DIGITALIZATION OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING. On the Illustrative Component and the Contemporary Visual Culture of Learners
    Keywords: teaching in electronic environment, methodology of foreign language teaching, Bulgarian language for foreigners

    Abstract: The present research monograph explores relevant problems related to the topical issue of the digital distance foreign language teaching and learning, widely used under the new conditions imposed by the global pandemic and the severe measures it entailed. The book consists of a preface, five chapters and bibliography. The overall composition follows the principle of logical continuity and cohesion among the individual parts. Our main strategy adopted here is to ensure that the study of a topical issue – the digital foreign language teaching – should effectively combine the theoretical perspectives with the well-established practices in foreign language teaching, and teaching Bulgarian as a foreign language, in particular. An explicit reference is made to the findings and results of experiments and surveys conducted with learners and educators. In the research, we rely on our expertise involving different types of learners, which is integrated in almost the entire work.

    References

      Issue

      Bulgarian, vol. 1, pp. 198, 2021, Bulgaria, Sofia, TU - Sofia, ISBN 978-619-167-458-9

      Вид: монография/части от монография