Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Консулова, С. С., Атанасова, Г. Н. Заглавие: СПЕЦИФИКИ В РАБОТАТА НА УЧИТЕЛЯ В МУЛТИКУЛТУРНА КЛАСНА СТАЯ Ключови думи: мултикултуризъм, мултикултурна класна стая, малцинства, бил Абстракт: Образованието все по – често се разглежда като главно средство за възпроизвеждане на култура, от една страна, а културата изпълнява специфични образователни функции, от друга. Като моделиращо поведението на личността в рамките на даден културен модел, то улеснява социализацията на отделните индивиди или групи и осигурява тяхното приобщаване в обществото. Съвременната образователна среда в детските градини, в училищата и университетите е мултикултурна. Мисия на всеки преподавател е да приема тази характеристика като ресурс, който успешно да включва в своята практика. Библиография Издание
Пълен текст на публикацията | Autors: Konsulova, S. S., Atanasova, G. N. Title: SPECIFIC FEATURES IN THE TEACHER'S WORK IN THE MULTICULTURAL CLASS ROOM Keywords: : multiculturalism, multicultural classroom, minorities, bilinguals, Abstract: Education is increasingly seen as the main means of reproducing culture, on the one hand, and culture performs specific educational functions on the other. By modeling the personality behavior within a cultural model, it facilitates the socialization of individual individuals or groups and ensures their inclusion in society. The modern educational environment in kindergartens, schools and universities is multicultural. Each teacher's mission is to accept this feature as a resource that can be successfully included in their practice. References Issue
Full text of the publication |
Вид: публикация в национален форум с межд. уч., публикация в реферирано издание