Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Гигов, Б. И., Захариев, П. Заглавие: Моделиране на натоварващите свойства на хидрообемна трансмисия за мотокари Ключови думи: хидростатична трансмисия, мотокар, съвместна работа на ДВГ и Абстракт: В статията са представени аналитично два типа регулаторни характеристики на опростена хидравлична система за автоматично управление на аксиално-бутални регулируеми помпи на безстепенна хидростатична трансмисия за движение на мотокар. На основата на литературни данни и експериментални изследвания на такава трансмисия на стенд, са предложени апроксимиращи зависимости за хидро-механичните и обемните загуби в хидромашините, характеристиките на управляващото и работното налягане и са построени криви на въртящия момент на помпата, с който тя натоварва дизелов двигател в два варианта - при параметър работно налягане и при параметър работен обем. Направени са изводи и препоръки за практиката относно влиянието на вида на характеристиката на управляващото налягане и на регулаторната характеристика върху горивната икономичност и стабилизацията на режима на работа на двигателя. Библиография
Издание
Издателските права се държат от Машининтелект - ЕООД Пълен текст на публикацията | Autors: Gigov, B. I., Zahariev, P. Title: Modeling of the loading properties of a hydrostatic transmission for forklift trucks Keywords: hydrostatic transmission, forklift, co-operation of ICE and hydrotransmission Abstract: The article presents analytically two types of regulatory characteristic of a simplified hydraulic system for automatic control of axially-piston adjustable pumps of a stepless hydrostatic transmission for forklift movement. On the basis of literature data and experimental studies of a such transmission with testbench, are presented approximate dependencies for hydromechanical and volumetric losses in hydromachines, control and operating pressure characteristics, and torque curves of the pump with which it charges a diesel engine in two variants - with the working pressure parameter and the working volume parameter. Conclusions and recommendations have been made on the practice of influencing the type of the control pressure characteristic and the regulatory characteristic on the fuel economy and the stabilization of the engine operating mode. References
Issue
Copyright Машининтелект - ЕООД Full text of the publication |
Вид: статия в списание