Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Атанасов,А., Томова,Ф. Заглавие: ПРИЛОЖЕНИЕ НА МЕТОДА НА ПРЕЦЕДЕНТИТЕ ПРИ ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИНДИВИДУАЛНА ИЗВЪНАУДИТОРНА ЗАЕТОСТ НА СТУДЕНТИТЕ Ключови думи: метод на прецедентите,персонализирано обучение, стратегии и Абстракт: В статията се изследва възможността за прилагане на метода на
прецедентите (CBR) при оценка на знанията на студентите. За целта са ана-
лизирани функциите на аналогични CBR приложения, както и на теоретични
разработки в областта с цел формулиране на изискванията към една нова CBR
система за оценка на знанията на студенти и за препоръки за извънаудитор-
ната им заетост. Библиография Издание
| Autors: Atanassov,A., Tomova,F. Title: APPLICATION OF CASE-BASED REASONING METHOD FOR STUDENTS’ PERSONEL EXTRACURRICULAR ACTIVITIES SELECTION Keywords: Case-Based Reasoning, personalized learning, learning strategy, learning paths Abstract: The paper investigates the possibilities of the application of Case-Based Reasoning /CBR/ method for estimation of the students’ knowledge in specific learning domain, as well for forming corrective actions to fill some gaps in students knowledge. In order to do that a number of similar CBR applications and theoretical investigations in the learning and testing domain were processed and the requirements to a new CBR system were formulated. References Issue
|
Вид: публикация в национален форум