| Оригинал (Original) | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| Автори: Узунова, С. С., Желязов, М. П. Заглавие: Повишаване точността при измерване разстоянието до вуздухоплавателно средство при кацане, с приложение на многопозиционна радиолокация Ключови думи: многопозиционна радиолокация; публикувана траектория; подход Абстракт: В доклада е описан метод за валидиране на на ADS-B сигнали чрез използване на многопозиционна радиолокация За целта беше създадена среда за симулация и софтуерен пакет в MATLAB. Симулационната среда моделира базова ситуация, която определя разстоянието до входящо въздухоплавателно средство по известна траектория за подход към летището, и ситуация с добавяне на противник. Избрано е международно летище Васил Левски - София (LBSF) и публикуванa траектория за подход (MOREK 4H), за реален сценарий при кацане с две величини на данните за местоположението на летателния апарат. Библиография Издание
Пълен текст на публикацията | Autors: Uzunova, S. S., Zhelyazov, M. P. Title: Improving the Accuracy of Measuring Aircraft Distance During Landing Using Multistatic Radar Keywords: multistatic radar; published trajectory; airport approach; position data Abstract: This report presents a method for validating ADS-B signals through the application of multistatic radar. For this purpose, a simulation environment and a MATLAB-based software package were developed. The simulation models a baseline scenario that determines the distance to an inbound aircraft on a published approach trajectory to the airport, as well as a scenario including a potential adversary. The selected case study involves Vasil Levski International Airport – Sofia (LBSF) and the published approach trajectory MOREK 4H, representing a realistic landing scenario with two sets of aircraft position data. References Issue
Full text of the publication |
Вид: постер/презентация в международен форум, публикация в реферирано издание, индексирана в национален референтен списък