Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Малчев, Г. С. Заглавие: Исторически подход в обучението по физика чрез метода „научно есе“ Ключови думи: исторически подход, научно есе, обучение по физика Абстракт: Разглежда се същността на историческия подход и неговите приноси, заради които е предпочитан в обучението по физика. Представя се научното есе като един от методите, с които подходът може да се осъществи на практика. Посочват се етапите, през които преминава създаването на есе, неговата структура и критерии за оценяване. Предлагат се по 3 примерни теми на научни есета за VIII, IX, и X клас. Обобщава се, че реализирането на подхода, чрез научното есе, развива познавателните и творческите умения у учениците, улеснява ги в разбирането на учебното съдържание и им позволява да осъзнаят еволюцията на природонаучните знания. Библиография Издание
Издателските права се държат от Катедра "Приложна физика" към ФПМИ на ТУ-София Пълен текст на публикацията | Autors: Malchev, G. S. Title: A historical approach to teaching physics through the "scientific essay" method Keywords: historical approach, scientific essay, physics education Abstract: The essence of the historical approach and its contributions, due to which it is preferred in physics teaching, are examined. The scientific essay is presented as one of the methods by which the approach can be implemented in practice. The stages through which the creation of an essay goes, its structure and evaluation criteria are indicated. 3 sample topics of scientific essays are offered for grades VIII, IX, and X. It is summarized that the implementation of the approach, through the scientific essay, develops cognitive and creative skills in students, facilitates their understanding of the educational content, and allows them to realize the evolution of scientific knowledge. References Issue
Copyright Катедра "Приложна физика" към ФПМИ на ТУ-София Full text of the publication |
Вид: публикация в национален форум