Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Пеев, И. И. Заглавие: Педагогика 5.0. Интерактивни и иновативни методи на преподаване. Учебник за студенти от специалност Педагогика на обучението по математика, физика и информатика. Ключови думи: педагогика, интерактивни и иновативни методи на преподаване Абстракт: Учебникът „ПЕДАГОГИКА 5.0. Интерактивни и иновативни методи на преподаване“ е приоритетно насочен към студенти от специалността Педагогика на обучението по математика, физика и информатика в Технически университет – София, но би могъл да се ползва и от студенти от различни педагогически специалности. Избраните теми и тяхното структуриране в корпуса на изданието предлагат опит за съвременен прочит на класически и иновативни идеи от областта на педагогиката. В списването на учебното пособие сме водени от идеята, че динамиката на 21 век изисква от нас - преподавателите, както и от бъдещите педагози, преосмисляне на традиционните техники, методи и методологии в посока тяхното трансформиране и адаптиране спрямо новите реалии в битието ни, променящите се изисквания на пазара на труда, както и различните нагласи към и очаквания от реалността на обучението и образованието днес от страна на обучаемите от всички нива на образователната система. Библиография Издание
| Autors: Peev, I. I. Title: "Pedagogy 5.0. Interactive and Innovative Teaching Methods" Keywords: pedagogy, interactive and innovative teaching methods Abstract: The textbook "Pedagogy 5.0. Interactive and Innovative Teaching Methods" is primarily aimed at students of the specialty Pedagogy of Mathematics, Physics and Informatics at the Technical University of Sofia, but could also be used by students of different pedagogical specialties. The selected topics and their structuring in the corpus of the publication offer an attempt at a contemporary reading of classical and innovative ideas in the field of pedagogy. In writing the textbook, we have been guided by the idea that the dynamics of the 21st century demand of us, pre-service teachers, as well as future educators, a rethinking of traditional techniques, methods and methodologies in the direction of their transformation and adaptation to the new realities of our existence, the changing demands of the labor market, as well as the different attitudes towards and expectations of the reality of training and education today by learners at all levels of the educational system. References Issue
|
Вид: учебник на български език