Оригинал (Original)
Автори: Илиева, С. Д.
Заглавие: ВИЗУАЛНА ИДЕНТИЧНОСТ И СЕМЕЙНИ ЦЕННОСТИ В ГРАФИЧНИЯ ДИЗАЙН НА РЕКЛАМНИ КАЛЕНДАРИ И ПЛАКАТИ ЗА ФАМИЛЕН БИЗНЕС VISUAL IDENTITY AND FAMILY VALUES IN GRAPHIC DESIGN OF ADVERTISING CALENDARS AND POSTERS FOR A FAMILY BUSINESS
Ключови думи: графичен дизайн, рекламни календари и плакати, семеен бизнес

Абстракт: Настоящият доклад изследва и анализира ролята на графичния дизайн в изграждането на визуалната идентичност на малък семеен бизнес с обувки чрез създаването на рекламни календари и плакати. Основен акцент е поставен върху използването на дъщерята на семейството като рекламно лице, с цел създаване на по-личен и свързан с аудиторията образ на марката. Анализирани са дизайните на календари и плакати създадени в началото на хилядолетието в с оглед на тяхната визуална атрактивност, ефективност в комуникацията с целевата аудитория и способност да предадат семейните ценности и дух, стоящи зад бизнеса в този момент. Докладът също така разглежда психологическото въздействие на персонализирания подход и начините, по които той допринася за диференциацията на марката в конкурентната среда.

Библиография

    Издание

    Научна конференция „Ролята на фамилния бизнес за устойчиво развитие“, том LXVI, брой 1, стр. стр. 53-64, 2024, България, Пловдив, Аграрен университет – Пловдив, Научни трудове, ISSN 1312-6318, DOI: 10.22620/sciworks.2024.01.007
    Autors: Ilieva, S. D.
    Title: Visual identity and family values in graphic design of advertising calendars and posters for a family business
    Keywords: graphic design, advertising calendars and posters, family business, visual identity, advertising face

    Abstract: This report examines and analyzes the role of graphic design in shaping the visual identity of a small family-owned shoe business through the creation of promotional calendars and posters. The main focus is placed on the use of the family’s daughter as the advertising face, aiming to create a more personal and audience-connected brand image. The designs of calendars and posters from the early 2000s are analyzed with regard to their visual appeal, effectiveness in communicating with the target audience, and their ability to convey the family values and spirit behind the business at that time. The report also explores the psychological impact of the personalized approach and how it contributes to brand differentiation in a competitive environment.

    References

      Issue

      Scientific Conference "The role of family business for sustainable development", vol. LXVI, issue 1, pp. 53-64, 2024, Bulgaria, Plovdiv, Аgricultural University – Plovdiv, Scientific Works, ISSN 1312-6318, DOI: 10.22620/sciworks.2024.01.007

      Вид: публикация в национален форум, публикация в реферирано издание