Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Белчева-Клисарова, К. И. Заглавие: INTEGRATION OF TECHNOLOGY TOOLS IN CLASSROOM SETTINGS & CLASS ACTIVI-TIES FOR PRIMARY SCHOOL TEACHERS, In: Списание ИЗВЕСТИЯ НА СЪЮЗА НА УЧЕНИТЕ –СЛИВЕН Ключови думи: pedagogical innovation, ICT tools in education Абстракт: The paper presents main points connected with pedagogical innovation and integration of ICT in education. Emphasis is put on digital tools for interactive knowledge presentation, knowledge retention, assessment and game activities. Some characteristic functionalities of Canva, Nearpod, Prezi, Coggle, Ayoa are presented that can be used as collaborative tools by both educators and students. Incorporating information and communication technology, such as online learning platforms and interactive tools in the teaching/learning process based on constructivist learning theory gets students more future-focused to design interactive lessons and activities allows them to demonstrate and share knowledge and skills thus achieving the ultimate goal of learning, personal and career development. Библиография Издание
Издателските права се държат от Съюз на учените в България - клон Сливен | Autors: Belcheva, K. I. Title: INTEGRATION OF TECHNOLOGY TOOLS IN CLASSROOM SETTINGS & CLASS ACTIVI-TIES FOR PRIMARY SCHOOL TEACHERS, In: Announcements of Union of Scientists – Sliven. Keywords: педагогически иновации, дигитални инструменти за образование Abstract: Статията представя основни моменти, свързани с педагогическите иновации и интегрирането на ИКТ в образованието. Акцентът е поставен върху дигиталните инструменти за интерактивно представяне на знания, оценяване и игрови дейности. Представени са някои характерни функционалности на Canva, Nearpod, Prezi, Coggle, Ayoa, които могат да се използват като инструменти за сътрудничество както от преподаватели, така и от студенти. Включването на информационни и комуникационни технологии, като онлайн платформи за обучение и интерактивни инструменти в процеса на преподаване/учене, базиран на конструктивистката теория на обучението, провокира обучаемите да се фокусират повече върху бъдещето, за да създават интерактивни уроци и дейности, което им позволява да демонстрират и споделят знания и умения, като по този начин постигат крайната цел за учене, лично и кариерно развитие. References Issue
Copyright Съюз на учените в България - клон Сливен |
Вид: публикация в национален форум с межд. уч., публикация в реферирано издание, индексирана в национален референтен списък