Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Пенева, Г. П. Заглавие: Масовата кастъмизация през очите на клиента и влиянието на неговата преценка върху поведението на операционната подсистема на предприятието Ключови думи: Масова кастъмизация, Възприемана цена на притежание Абстракт: При покупка на кастъмизиран продукт потребителите сравняват неговата „възприемана стойност на притежание“ с тази на масов. Тя е свързана с усещането на потребителя при заплащане на по-високата цена и участието в разработката и дизайна му. В публикацията са анализирани
факторите и междуличностните различия, които й влияят и е предложен подход за изследване влиянието им при възприемането на функционалните и символични ползи от продукта и тяхното въздействие върху преценката за неговата стойност. Библиография Издание
| Autors: Peneva, G. P. Title: MASS CUSTOMIZATION THROUGH THE CLIENT’S EYES AND THE IMPACT OF HER/HIS JUDGMENT ON THE BEHAVIOR OF THE OPERATIONS SYSTEM OF THE ENTERPRISE Keywords: Mass Customization, Perceived Ownership Value, Production Management System, Industry 4.0, Lean Manufacturing Abstract: When purchasing a customized product, consumers compare its "perceived ownership value" to that of a mass produced one. It has to do with the consumer's feeling of paying the higher price and participating in its development and design. The publication analyzes the factors and interpersonal differences that influence it and proposes an approach to study their influence on the perception of the functional and symbolic benefits of the product and their impact on the judgment of its value. References Issue
|
Вид: публикация в международен форум, публикация в реферирано издание, индексирана в национален референтен списък