Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Николова, Р. А., Стоилова, С. Д. Заглавие: ИЗСЛЕДВАНЕ НА СХЕМАТА НА ДВИЖЕНИЕ НА ПЪТНИЧЕСКИТЕ ВЛАКОВЕ С КОМБИНИРАНО ПРИЛАГАНЕ НА ТЕОРИЯТА ЗА ИЗБОР НА РЕШЕНИЕ И ЛИНЕЙНО ОПТИМИРАНЕ Ключови думи: дърво на решенията, линейно оптимиране, пътнически поток Абстракт: В изследването е приложен методът на линейното оптимиране и на дървото на решенията за определяне на оптимална отганизация на различни категории междуградски влакове. Изследвана е възможността за въвеждане на директни ускорени бързи влакове, чрез намаляване броя на спиранията. Въведен е коефициент на директност на пътникопотоците, като показател за избор на директни назначения ускорени бързи влакове. Определени са алтернативи (вариантни схеми) и състояния на изменение на пътникопотока. В изследването е приложен експертен метод за определяне на вероятностите на изменение на пътникопотока и на транспортно търсене на услуги. Раработената методика е експериментирана за жп направление София – Пловдив – Бургас и е предложена организация на превоз. Библиография Издание
Пълен текст на публикацията | Autors: Nikolova, R. A., Stoilova, S. D. Title: INVESTIGATION THE SCHEME OF MOVEMENT OF THE PASSENGER TRAINS WITH COMBINATION OF THEORY FOR DECISION AND LINEAR OPTIMIZATION METHOD Keywords: decision tree, linear optimization, trains, passenger flows, intercity, railway transport, expert Abstract: In the study has been applied combined method of linear optimization and decision tree for determining the optimal organization of different categories passenger intercity trains. In the paper was examined the possibility of introducing the direct regional fast trains by reducing the number of stops. It was introduced a coefficient of directness of passenger flows as an indicator of selection of direct assignments of regional fast trains. Certain alternatives (variant schemes) and strategies for services of different passenger flows were determined. In research was applied an expert method to determine the probabilities for variation of passenger flows and transport demand. The model was experimented of rail line Sofia – Plovdiv– Burgas and was proposed an organization of railway passenger transport. References Issue
Full text of the publication |
Вид: пленарен доклад в международен форум