Оригинал (Original)
Автори: Катранджиев, Н. С.
Заглавие: Управление на качеството ИТ услугите предоставяни на клиентите използващи информационни системи
Ключови думи: ИТ Услуги, промяна, ИТ бизнес

Абстракт: Целта на изследването представено в монографията е да се оцени състоянието на средата в която функционират информационните системи предоставящи ИТ услуги на бизнеса и обществото; да се оцени готовността на бизнеса и структурите на държавната администрация за промяна на парадигмата, че съвременните информационните системи са средство, което променя из основи традиционния ИТ бизнес и превръщат продуктите на информационните и комуникационни технологии в услуги, да се представят съвременни модели за управление на ИТ услугите в България и реални средства за реализация на тези модели. Монографията е предназначена за специалисти, които работят в сферата на дигитализацията на дейността на предприятията и администрацията и в областта на информационното им обслужване, но може да бъде полезна и за ръководители, научни работници и студенти.

Библиография

    Издание

    , 2023, България, Пловдив, Имеон, ISBN 978-619-7570-38-0
    Autors: Katrandzhiev, N. S.
    Title: Quality management of IT services provided to customers using information systems
    Keywords: ITSM, IT, IT business

    Abstract: The purpose of the research presented in the monograph is to assess the state of the environment in which the information systems providing IT services to business and society function; to assess the readiness of business and state administration structures to change the paradigm that modern information systems are a tool that fundamentally changes traditional IT business and turn information and communication technology products into services, to present modern IT management models the services in Bulgaria and real funds for the implementation of these models. The monograph is intended for specialists who work in the field of digitization of the activities of enterprises and administration and in the field of their information service, but it can also be useful for managers, researchers and students.

    References

      Issue

      , 2023, Bulgaria, Plovdiv, Имеон, ISBN 978-619-7570-38-0

      Вид: монография/части от монография