Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Кръстев, С. К., Велков, К. Х., Кръстев, О. М. Заглавие: Симулационен модел за определяне на спирачния път на влаков състав Ключови думи: спирачен път, влак, модел, MatLab Абстракт: В настоящият доклад е представен симулационен модел за определяне спирачния път на влаков състав, състоящ се от различен брой товарни вагони. Моделът е разработен в програмната среда Simulink, част от програмния продукт MATLAB. Математически спирачният път се определя след решаване на уравнението за движение на влака (УДВ), като необходимите за това зависимости са заложени в него. Моделът позволява изследване на спирачни пътища при различни скорости на движение, наклон на пътя, натоварване и конфигурация на вагоните. Резултатите се извеждат в числов и графичен вид. Библиография Издание
Издателските права се държат от BulTrans - 2021 Proceedings | Autors: Krastev, S. K., Velkov, K. H., Krastev, O. M. Title: Simulation Model for Defining Brake Distance of Rail Vechicle Keywords: braking distance, train, model, MatLab Abstract: In this study is presented an introduction of a simulation model for defining brake distance of railway vehicle, consisting of different number of freight wagons. The model is done in a Simulink, part of MATLAB. Mathematically, the brake distance is defined once by solving the train motion equation. The necessary equation for this is embedded in it. This model allows defining the brake distance in relation to the different speed of rail vehicle and track gradient. Also the model allows examination of brake distance both empty and full wagons. The result can be seen in numerical or graphical form. References Issue
Copyright BulTrans - 2021 Proceedings |
Вид: публикация в национален форум с межд. уч.