Оригинал (Original)
Автори: Озанян, К. Л.
Заглавие: ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ОГРАНИЧЕНИЯ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕТО НА ВИЗУАЛНА ИДЕНТИЧНОСТ ЗА ИНСТИТУЦИИ ВЪВ ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ
Ключови думи: визуална идентичност, визуална комуникация, висше образовани

Абстракт: Настоящият доклад се фокусира върху изследване на комплексните аспекти, свързани с формирането и поддържането на визуалната идентичност на образователните институции, специфично в контекста на висшето образование в Република България. Проучени са различни фактори и взаимодействия, които са от изключително значение за изграждането на устойчива и ефективна визуална идентичност. Текстът разглежда наследството на висшето образование, което често се утвърждава въз основа на богатите традиции и история на институциите. Оценява се влиянието на организационната структура на образователните институции върху процеса на концептуализация и интегриране на визуалната идентичност. Внимание се обръща и на влиянието на различни заинтересовани страни, както и съгласуваността между различните кампуси на университетите, конкуренцията в рамките на образователния пазар и предизвикателствата, свързани с възможността за достъпност. Текстът разглежда и въпроси като дезинформация и необходимостта от специализи

Библиография

    Издание

    „D etc. – Съвременни технологии в дизайна, архитектурата, изкуството и културата“ 2023, НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ С МЕЖДУНАРОДНО УЧАСТИЕ, том 1, брой 1, 2023, България, София, ISBN ISSN xxxx-xxxx

    Пълен текст на публикацията

    Autors: Ozanian, K. L.
    Title: CHALLENGES AND CONSTRAINTS IN BUILDING A VISUAL IDENTITY FOR HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
    Keywords: visual identity, visual communication, higher education, educational process, brand

    Abstract: This paper focuses on the study of the complex aspects related to the formation and maintenance of the visual identity of educational institutions, specifically in the context of higher education in the Republic of Bulgaria. Various factors and interactions that are crucial for building a sustainable and effective visual identity are examined. The influence of the organizational structure of educational institutions on the process of conceptualization and integration of visual identity is assessed. Attention is also paid to the influence of different stakeholders, as well as the coherence between different university campuses, competition within the educational market and challenges related to accessibility. The text also addresses issues such as misinformation and the need for specialized equipment and technology that can impact the successful construction of a consistent and coherent visual identity. The key importance of visual and digital literacy and the need to maintain consiste

    References

      Issue

      D etc., vol. 1, issue 1, 2023, Bulgaria, Sofia, TU-Sofia, ISBN ISSN xxxx-xxxx

      Full text of the publication

      Вид: пленарен доклад в международен форум, публикация в реферирано издание