Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Данева, М. Й. Заглавие: Практически интерактивен инструмент за дигитален подход в приобщаващото образование – „Числата“ Ключови думи: приобщаващо образование; ИКТ, СОП, потребности Абстракт: В статията се разглежда практическото приложение на иновативен метод за развитие на математическите и дигитални компетентности, които се фокусират в бъдещото благополучие на обучаемите чрез постигане на математическа и дигитална грамотност. Представен е апробиран софтуерен инструмент за работа по предмета математика, ефективен за диагностика на знанията за събиране и изваждане, както и за наваксване на пропуски в затвърдяването на тези операции. Ползва се в обучението на деца в начален етап и на деца с повече потребности за учене и научаване, в Средно училище „Йордан Йовков” в гр. Сливен от април 2022г. и е предпочитан от педагогическите специалисти – учители и ресурсни учители. Разгледана е и диагностициращата компонента на този инструмент при работа с деца със специални образователни потребности. Библиография Издание
| Autors: Daneva, M. Y. Title: Practical interactive tool for digital approach in inclusive education - "Numbers" Keywords: inclusive education; ICT, SEN, needs Abstract: This paper examines the practical application of an innovative method for developing mathematical and digital competencies that focus on the future well-being of learners through the achievement of mathematical and digital literacy. A validated software tool for mathematics coursework is presented, effective for diagnosing addition and subtraction knowledge as well as catching up gaps in the consolidation of these operations. It is used in the education of children in the primary stage and children with more needs for learning and learning, in the Secondary School "Yordan Yovkov" in the town of. It is preferred by pedagogical specialists - teachers and resource teachers. The diagnostic component of this tool in working with children with special educational needs is also discussed. References Issue
|
Вид: статия в списание