Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Данева, М. Й. Заглавие: Кратък обзор на здравното и екологично образование в Белгия Ключови думи: екологично, възпитание, здравно, образование Абстракт: Основната цел пред белгийските политически, икономически, и образователни ръководители е страната да има едни от най-високите образователни стандарти в света. Образованието да бъде максимално адекватно на социално-икономическите нужди и на индивидуалните интереси. Образователната система да предоставя възможно най-добрите условия за развитие на всеки като личност, гражданин на белгийското общество и участник в икономическия живот. Учителят провокира и насърчава откриването на държави и култури, за да разберат децата многообразието на света. Чрез физически занимания, преживени в училище, децата се научават да познават и контролират по-добре тялото си. Те разбират, че то им принадлежи, че трябва да се грижат за него, да поддържат форма и да насърчават благосъстоянието си. Те се научават да идентифицират, обозначават и назоват различните части на тялото. Децата обогатяват и развиват своите сетивни умения, като ги използват за разграничаване на различни реалности според техните обонятелни Библиография Издание
| Autors: Daneva, M. Y. Title: A brief overview of health and environmental education in Belgium Keywords: environmental, education, health Abstract: The main goal for Belgian political, economic, and educational leaders is for the country to have some of the highest educational standards in the world. Education should be as adequate as possible to socio-economic needs and individual interests. The education system should provide the best possible conditions for the development of everyone as a person, a citizen of Belgian society and a participant in economic life. The teacher provokes and encourages the discovery of countries and cultures in order for children to understand the diversity of the world. Through physical activities experienced at school, children learn to know and control their bodies better. They understand that it belongs to them, that they should take care of it, keep fit and promote their well-being. They learn to identify, label and name different parts of the body. Children enrich and develop their sensory skills, using them to distinguish different realities according to their sense of smell. References Issue
|
Вид: статия в списание