Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Янчева-Попова, М. К., Колева, Д. С., Пенчев, В. П. Заглавие: ДИГИТАЛНО ОБУЧЕНИЕ ПОСРЕДСТВОМ CAD СИСТЕМИ Ключови думи: дигитално, отдалечено обучение, CAD системи, електронна сред Абстракт: Реалността и извънредните обстоятелства през последните няколко години, наложени от пандемията на COVID-19, доведоха до неизбежни и бързи темпове на развитие на дигиталното образование или т. нар. обучение в електронна среда. Появиха се множество електронни платформи, които предлагат различни инструменти за отдалечено обучение. Опасната пандемия наложи необходимост от намиране на методи и средства в обучението, адекватни към извънредните динамични процеси, реалност в която традиционните подходи трябваше да бъдат заменени. CAD системите предоставиха много възможности при обучение по инженерни дисциплини, които бяха използвани за проектиране, презентиране и визуализация. Те подпомагат студентите в процеса на изграждане на умения и придобиване на знания. Библиография
Издание
| Autors: Yancheva-Popova, M. K., Koleva, D. S., Penchev, V. P. Title: DIGITAL TRAINING THROUGH CAD SYSTEMS Keywords: digital, distance learning, CAD systems, electronic environment Abstract: The reality and extraordinary circumstances of the last few years, imposed by the COVID-19 pandemic, have led to an inevitable and rapid pace of development of digital education, or the so-called. learning in an electronic environment. Numerous e-platforms have emerged that offer various tools for distance learning. The dangerous pandemic imposed a need to find methods and means in training adequate to extraordinary dynamic processes, a reality in which traditional approaches had to be replaced. CAD systems provided many opportunities in learning engineering disciplines that were used for design, presentation and visualization. They assist students in the process of building skills and acquiring knowledge. References
Issue
|
Вид: пленарен доклад в международен форум, публикация в реферирано издание, индексирана в национален референтен списък