Оригинал (Original)
Автори: Данева, М. Й., Николова, М. К., Мерджанов Е.
Заглавие: Формирование положительных мотивов внедрять инновации в педагогической работе
Ключови думи: мотиви, мотиви за педагогическа работа, иновации, иновативни

Абстракт: Студентите, подготвящи се за учителската професия, трябва да излизат от университета със съвременни теоретични знания и изградени на начален етап професионални умения и компетентности. Всички те трябва да отговарят на съвременните нужди на обществото и да подготвят бъдещите специалисти перспективно. В съвременното българско училище настъпиха доста промени, свързани най-вече с навлизането на иновациите в обучението. Съществена част от тях е и използването на компютърни технологии, които за н уждите на педагогическата практика, се преобразуват в обучаващи. За да се подготвят качествено българските учители за работа в реални условия в училище, е необходимо цялата им подготовка за професията да преминава през формиране на положителна мотивация за това, което предстои на студентите като специалисти. Така педагогическата работа като се започне с изграждане на положителна мотивация, се върви към формиране на съответни педагогически компетентности.

Библиография

    Издание

    Списание "Наука, образование, интелект", том 1, брой 16, стр. стр. 47-56, 2023, България, Ямбол, Списание "Наука, образование, интелект", ISBN ISSN 2603-476X
    Autors: Daneva, M. Y., Nikolova, M. K., Мерджанов Е.
    Title: Formation of positive motivies to implement innovations in pedagpogical work
    Keywords: motives, motivations for pedagogical work, innovation, innovative approaches, innovative practices

    Abstract: Students preparing for the teaching profession should leave university with up-to-date theoretical knowledge and initially developed professional skills and competences. All of these must meet the contemporary needs of society and prepare future professionals prospectively. There have been many changes in the modern Bulgarian school, mainly related to the introduction of innovations in education. An essential part of them is the use of computer technologies, which, for the purposes of pedagogical practice, are being transformed into learning technologies. In order to qualitatively prepare Bulgarian teachers for work in real school conditions, it is necessary that all their preparation for the profession passes through the formation of positive motivation for what lies ahead of students as specialists. Thus, pedagogical work starting with building positive motivation goes towards forming relevant pedagogical competences.

    References

      Issue

      Nauka, obrazovanie, intelect, vol. 16, issue 16, pp. 47-56, 2023, Bulgaria, Yambol, Nauka, obrazovanie, intelect, ISBN ISSN 2603-476X

      Вид: статия в списание