Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Данева, М. Й., Николова, М. К. Заглавие: Аспект на приобщаващия образователен процес в детската градина в България Ключови думи: приобщаващо образование, деца, детска градина, деца със спец Абстракт: Приобщаващото образование е предназначено за всички деца и ученици в България. То е нормативно уредено в Р България и се прилага във всички детски градини и училища на страната ни. Във всички педагогически факултети бъдещите учители се подготвят и как да реализират приобщаващо образование в работата си с деца и ученици. Закриването на специалните училища и насочването на всички деца и ученици към масовото училище, предполагат там се обучават и тази категория от тях, която се нарича деца и ученици със специални образователни потребности. Всички бъдещи учители изучават особеностите на всички състояния, определящи децата като такива със специални образователни потребности. В детската градина учителите работят за привличане и задържане на децата, което се отразява силно положително върху всички. От друга страна, всички деца трябва да се научат да приемат различните и да живеят и се учат заедно. Библиография Издание
| Autors: Daneva, M. Y., Nikolova, M. K. Title: Aspect of inclusive educational process in kindergarten in Bulgaria Keywords: inclusive education, children, kindergarten, children with special educational needs Abstract: Inclusive education is intended for all children and students in Bulgaria. It is regulated by law in the Republic of Bulgaria and is applied in all kindergartens and schools in our country. In all pedagogical faculties, future teachers are also trained on how to implement inclusive education in their work with children and students. The closure of special schools and the sending of all children and students to the mainstream school implies that this category of them, which is called children and students with special educational needs, are also educated there.All future teachers study the specifics of all conditions defining children as having special educational needs. In kindergarten, teachers work to attract and retain children, which has a very positive effect on everyone. On the other hand, all children must learn to accept differences and live and learn together References Issue
|
Вид: пленарен доклад в международен форум