Оригинал (Original)
Автори: Данева, М. Й., Николова, М. К.
Заглавие: РОЛЯТА НА ИНОВАЦИИТЕ В БЪЛГАРСКОТО УЧИЛИЩЕ
Ключови думи: иновации, иновативни практики, иновативно обучение, иноватив

Абстракт: Съвременното образование все повече отваря врати за новости, които да го направят по-атрактивно и да създава интерес за учене у учениците. Иновациите отговарят на тези потребности. Това е причина в образованието въобще и конкретно в училищното образование да навлязат така наречените иновации и иновативни практики. Обобщено казано, това са иновации в образованието. Те провокират, те привличат, те мотивират и затова използването им води до много по-добри резултати. В статията се разглежда въпроса за иновации и иновативни практики в образованието и тяхната необходимост като начин, път и средство за подобряване на успеваемостта на учениците.

Библиография

    Издание

    Списание "Наука, образование, интелект", том 2022, брой 15, стр. стр. 77, 2022, България, Ямбол, Списание "Наука, образование, интелект", ISBN ISSN 2603-476X
    Autors: Daneva, M. Y., Nikolova, M. K.
    Title: THE ROLE OF INNOVATION IN THE BULGARIAN SCHOOL
    Keywords: : innovation, innovative practices, innovative training, innovation in training

    Abstract: Modern education is increasingly opening the door to innovations that make it more attractive and create interest in learning in students. Innovations respond to these needs. This is the reason why so-called innovations and innovative practices have entered education in general and school education in particular. In summary, these are innovations in education. They provoke, they attract, they motivate and therefore their use leads to much better results. This paper examines the issue of innovation and innovative practices in education and their necessity as a way, path and means to improve student achievement.

    References

      Issue

      Magazine "Science, Education, Intellect" Yambol, vol. 2022, 15, issue 15, pp. 77, 2022, Bulgaria, Yambol, Magazine "Science, Education, Intellect" Yambol, ISBN ISSN 2603-476X

      Вид: пленарен доклад в международен форум