Оригинал (Original)
Автори: Данева, М. Й., Николова, М. К., Симеонова-Ингилизова, М. Д.
Заглавие: ОБОГАТЯВАЩА РЕЧЕВА КОМУНИКАЦИЯ В ДЕТСКАТА ГРАДИНА
Ключови думи: проектно-базирано обучение, проектно-ориентирано обучение, м

Абстракт: Проектно-базираното обучение обогатява образователните дейности в детската градина. Базираме се на американската педагогическа школа и приемаме, че както самостоятелната работа, проектното базиране може и трябва да се разглежда като подход (проектно-базиран подход), метод и начин на организиране дейността на учащите. В първия случай то е във връзка с образователните цели, които учителят поставя за познавателната дейност на децата и се характеризира с активна динамика на педагогическата дейност. Във втория случай прилагането му е в зависимост от конкретното учебно съдържание, предвидено за усвояване от децата в една или друга педагогическа ситуация, в която те работят активно за откриване, усвояване и представяне на новата информация, изследвайки самостоятелно, но в рамките на групата, различни проблеми, поставени от учителя, и по този начин постигат по-задълбочени знания. Предпоставката за определянето му като начин на организиране дейността на децата е характерът на дейността им в ра

Библиография

    Издание

    Е-списание „Педагогически форум“, том 2022, брой 3, стр. стр. 19-25, 2022, България, Стара Загора, ISBN ISSN: 1314-7986
    Autors: Daneva, M. Y., Nikolova, M. K., Ingilizova, M. D.
    Title: ENRICHING SPEECH COMMUNICATION IN KINDERGARTEN
    Keywords: Project-Based Learning, Project-Based Learning, Project Method, Children's Garden

    Abstract: Project-based learning enriches educational activities in kindergarten. We are based on the American school of pedagogy and assume that, like independent work, project-based learning can and should be seen as an approach (project-based approach), a method and a way of organizing learners' activities. In the first case, it is in relation to the educational goals that the teacher sets for children's cognitive activity and is characterized by active dynamics of pedagogical activity. In the second case, its application is in relation to the specific learning content intended to be mastered by the children in one or another pedagogical situation, in which they work actively to discover, assimilate and present new information, exploring independently, but within the group, various problems posed by the teacher, and thus achieving deeper knowledge. The prerequisite for defining it as a way of organizing children's activity is the nature of their activity within the whole pedagogical situatio

    References

      Issue

      E-Magazine "Pedagogical Forum", vol. 2022, 3, issue 3, pp. 19-25, 2022, Bulgaria, Stara Zagora, E-Magazine "Pedagogical Forum", ISBN ISSN: 1314-7986

      Вид: пленарен доклад в международен форум