Оригинал (Original)
Автори: Георгиева К. Г., Данева, М. Й.
Заглавие: ПРОБЛЕМНО-БАЗИРАНОТО ОБУЧЕНИE КАТО ТЕХНИКА ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ГРУПОВ ПРОЕКТ В ЧАСОВЕТЕ ПО ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ
Ключови думи: групов проект, работа в екип, изследователски подход, пробле

Абстракт: Статията представя цялостно задълбочено експериментално педагогическо изследване, чиято цел е валидиране на модел за разработване на групов проект чрез работа в екип при създаване на рекламни и информационни материали. Иновативният модел основан на проблемно-базирано обучение и работа по проект има за цел да повиши познавателната активност на учениците и да формира добри практически умения. Такава технология предлага по-ефективни и по-продуктивни начини на учене: „учене чрез правене“.

Библиография

    Издание

    Известия на ТУ-Сливен, том 2022, брой 3, стр. стр. 50, 2022, България, Сливен, ISSN 1312-3920
    Autors: Georgieva K. G., Daneva, M. Y.
    Title: PROBLEM-BASED LEARNING AS A TECHNIQUE FOR IMPLEMENTING A GROUP PROJECT IN THE CLASSES
    Keywords: group project, teamwork, research approach, problem-based learning, learning by doing

    Abstract: The paper presents a comprehensive in-depth experimental pedagogical study aimed at validating a model for developing a group project through teamwork in the creation of advertising and information materials. The innovative model based on problem-based learning and project work aims to increase students' cognitive activity and form good practical skills. Such technology offers more effective and productive ways of learning: 'learning by doing'.

    References

      Issue

      Journal of Proceedings of the Technical University – Sliven, vol. 2022, 3, issue 3, pp. 50, 2022, Bulgaria, Sliven, Journal of Proceedings of the Technical University – Sliven, ISSN 1312-3920

      Вид: пленарен доклад в международен форум