Оригинал (Original)
Автори: Николова, М. К., Данева, М. Й.
Заглавие: Проблемът „Модулното обучение“
Ключови думи: модулно обучение, педагогически технолгии, модулни технологи

Абстракт: В статията се разглежда въпроса за модулното обучение и неговото приложение в условията на дистанционна форма (отдалечена форма на обучение в електронна среда). Бързото навлизане на педагогическите технологии при обучението на ученици и студенти предположи и навлизането на модулните технологии като вид педагогически. В настоящия момент всеки обучаван притежава компетенции в областта на използването на компютърните обучаващи технологии, тъй като те бързо навлязоха в учебния процес. Образованието трябва да отговори на потребности на новото "дигитално" поколение, защото в противен случай липсва интерес към обучението и ученето. Разработването на учебно съдържание за дистанционна форма на обучение не подмина и това за студенти-бъдещи учители. Точно тук намри място модулното обучение, чрез което се реализира и личностно-ориентирано такова.

Библиография

    Издание

    Известия на ТУ-Сливен, том 2022, брой 2, стр. стр. 25, 2022, България, Сливен, Известия на ТУ-Сливен, ISSN 1312-3920
    Autors: Nikolova, M. K., Daneva, M. Y.
    Title: The problem ''Modular learning''
    Keywords: modular training, pedagogical technologies, modular technologies, distance learning

    Abstract: The article deals with the issue of modular learning and its application in the conditions of distance learning (remote form of learning in an electronic environment). The rapid penetration of pedagogical technologies in the education of school and university students has suggested the entry of modular technologies as a type of pedagogical. At present, every learner has competencies in the use of computer-based learning technologies as they have rapidly entered the learning process. Education must meet the needs of the new "digital" generation, otherwise there is a lack of interest in teaching and learning. The development of learning content for distance learning has not bypassed that for student teachers. This is where modular learning, through which person centred learning is also implemented, found its place.

    References

      Issue

      Journal of Proceedings of the Technical University – Sliven, vol. 2, 2022, issue 2, pp. 25, 2022, Bulgaria, Sliven, Journal of Proceedings of the Technical University – Sliven, ISSN 1312-3920

      Вид: публикация в национален форум с межд. уч.