Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Николова, М. К., Консулова, С. С., Симеонова-Ингилизова, М. Д. Заглавие: ДИДАКТИЧЕСКАТА ИГРА - ФОРМА НА САМОСТОЯТЕЛНА РАБОТА В МОДЕЛА НА ИНДИВИДУАЛНО ОБРАЗОВАТЕЛНА ТРАЕКТОРИЯ Ключови думи: успех в образованието,индивидуална образователна траектория, Абстракт: Самостоятелното мислене и действие на студентите в процеса на преодоляването на учебните трудности, са едни от показателите за успешност на образованието.
Индивидуалната образователна траектория представлява целенасочена образователна програма, обезпечаваща студента за позицията на субектния му избор, разработки, реализация на образователни стандарти при осъществяването от преподавателите на педагогическа поддръжка, самоопределение и самореализация Библиография Издание
Пълен текст на публикацията | Autors: Nikolova, M. K., Konsulova, S. S., Ingilizova, M. D. Title: DIDACTIC GAME - FORMS OF INDIVIDUAL WORK IN A MODEL OF INDIVIDUAL EDUCATIONAL TRAJECTORY Keywords: success in education, individual educational trajectory, implementation of educational standards, performance of teachers, pedagogical support Abstract: Independent thinking and action of the students in the process of overcoming learning difficulties are one of the indicators of success in education. Individual educational trajectory represents a specific educational program for the student securing the position of his subjective selection, development, implementation of educational standards in the performance of teachers, pedagogical support, self-determination and self-realization References Issue
Full text of the publication |
Вид: статия в списание, публикация в реферирано издание