Оригинал (Original)
Автори: Николова, М. К., Консулова, С. С., Симеонова-Ингилизова, М. Д.
Заглавие: ДИДАКТИЧЕСКАТА ИГРА - ФОРМА НА САМОСТОЯТЕЛНА РАБОТА В МОДЕЛА НА ИНДИВИДУАЛНО ОБРАЗОВАТЕЛНА ТРАЕКТОРИЯ
Ключови думи: успех в образованието,индивидуална образователна траектория,

Абстракт: Самостоятелното мислене и действие на студентите в процеса на преодоляването на учебните трудности, са едни от показателите за успешност на образованието. Индивидуалната образователна траектория представлява целенасочена образователна програма, обезпечаваща студента за позицията на субектния му избор, разработки, реализация на образователни стандарти при осъществяването от преподавателите на педагогическа поддръжка, самоопределение и самореализация

Библиография

    Издание

    Известия на Съюз на учените в България Сливен, том 23, стр. стр. 24, 2013, България, Сливен, Известия на Съюз на учените в България Сливен, ISSN 13112864

    Пълен текст на публикацията

    Autors: Nikolova, M. K., Konsulova, S. S., Ingilizova, M. D.
    Title: DIDACTIC GAME - FORMS OF INDIVIDUAL WORK IN A MODEL OF INDIVIDUAL EDUCATIONAL TRAJECTORY
    Keywords: success in education, individual educational trajectory, implementation of educational standards, performance of teachers, pedagogical support

    Abstract: Independent thinking and action of the students in the process of overcoming learning difficulties are one of the indicators of success in education. Individual educational trajectory represents a specific educational program for the student securing the position of his subjective selection, development, implementation of educational standards in the performance of teachers, pedagogical support, self-determination and self-realization

    References

      Issue

      Proceedings of the Union of Scientists in Bulgaria Sliven, vol. 23, pp. 24, 2013, Bulgaria, Sliven, Proceedings of the Union of Scientists in Bulgaria Sliven, ISSN 13112864

      Full text of the publication

      Вид: статия в списание, публикация в реферирано издание