Оригинал (Original) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Автори: Илиева, С. Д., Стоев А. С., Озанян К. Л. Заглавие: ЗА ПРОЕКТИРАНЕТО НА ВИЗУАЛНА ИДЕНТИЧНОСТ И ИЗГРАЖДАНЕТО НА ГРАФИЧЕН СТАНДАРТ НА ТУ-СОФИЯ, ФИЛИАЛ ПЛОВДИВ Ключови думи: графичен дизайн, визуална идентичност, графичен стандарт, ръ Абстракт: Докладът се фокусира върху предизвикателствата и етапите при проектиране на визуална идентичност и изграждане на графичен стандарт на ТУ-София, филиал Пловдив. Висшите училища в България са организации, които имат не само силни традиции, но и поглед в бъдещето. Начинът, по който те комуникират визуално със своите студенти, преподаватели и партньори, трябва да рефлектира това. Разработването на графичната идентичност, включваща множество елементи, които да направят ТУ-София, филиал Пловдив разпознаваем бранд и представянето им под формата графичен стандарт в дигитален и печатен вариант дава изключително широка приложимост на получените проекти. Чрез него се изгражда една ясна и последователна визия на Филиала, която да се използва от всички звена и през всички канали на комуникация. Основното предизвикателство е работата на много хора (преподаватели, студенти, докторанти и служители) по този проект. Организирането на множество креативни проекти и идеи в един графичен стандарт представ Библиография Издание
Издателските права се държат от НАБИС Репозиториум - Репозиториум на ТУ | Autors: Ilieva, S. D., Stoev A. S., Ozanyan K. L. Title: ABOUT DESIGNING A VISUAL IDENTITY AND BUILDING A GRAPHIC STANDARD OF TU-SOFIA, PLOVDIV BRANCH Keywords: graphic design, visual identity, graphic standard, brand guide, brand, logo, font, typography, colors, images, Technical University - Sofia, branch Plovdiv Abstract: The paper focuses on the challenges and stages in designing a visual identity and building a graphic standard of TU-Sofia, branch Plovdiv. Higher education institutions in Bulgaria are organizations that have not only strong traditions, but also a view into the future. The way they communicate visually with their students, faculty and partners should reflect this. The development of the graphic identity, including many elements to make TU-Sofia, branch Plovdiv a recognizable brand and their presentation in the form of a graphic standard in digital and printed version gives extremely wide applicability of the resulting projects. Through it, a clear and consistent vision of the Branch is built, to be used by all units and through all communication channels. The main challenge is the work of many people (teachers, students, PhD students and staff) on this project. Organizing multiple creative projects and ideas into one graphic standard is an enormous effort, and its enforcement require References Issue
Copyright НАБИС Репозиториум - Репозиториум на ТУ |
Вид: пленарен доклад в национален форум с межд. уч., публикация в реферирано издание